Till min läsare som försvann

Det är så sjukt.....
Jag hade en läsare, som jag aldrig har träffat, som så vitt jag vet bodde på andra sidan Sverige. Han var nog den som kommenterade absolut oftast och verkade glad och trevlig. En dag försvann han bara, för att aldrig visa sig igen. Istället fick jag mig en avlusning av hans fru. Ni kan läsa historien om det HÄR.
Jag kan fortfarande inte låta bli att fundera vart han har tagit vägen? Inte ett knyst sen dess liksom.
Antingen så blev hans fru skitpissed och körde över hans dator med en skördetröska för att sen sanda vägen med datorströsslet som blev över, eller så fick han ståplats i Nybroviken?

Jag förstår fortfarande inte riktigt vad som var så farligt med att han läste och kommenterade min blogg, men man ska icke glömma att jag äro född blond... Så till min läsare som försvann....; ett litet livstecken? Jag och min enarmade bloggvän brukar fundera var du tagit vägen!


Kommentarer
Postat av: Baristan

kul att du "smygläser". jag har ingen fru så känn dig mer än välkommen att lämna kommentarer

2008-03-26 @ 21:56:08
URL: http://baristasnack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0