God Morgon Sömnsjuka!

Har ni sovit gott?
Det har inte jag.....det där bakandet och brummandet från magnetröntgen jag var på igår har ringt i mina öron hela natten så jag känner mig alldeles matt i huvudet! Det var så frestande att bara stänga av larmet på klockan och fortsätta soooova!
Bara för det så gör vi såhär att den som blir kommentar 1800 får ta över den söta sömnsjukan! Den är en kopia av sömnsjukebacillusken, uppförstorad miljoner gånger :o)

image495
Samma regler som vid förkylningsbacillusken! Det gäller alla kommentarer till alla inlägg, inte bara det här inlägget! Men kommentarerna måste vara relevanta för inlägget eller min blogg, inga spamkommentarer!
Jag avslutar tävlingen när kommentar 1800 är skriven!
Håll med om att den är söt ;o)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker den ser lite läskig ut

2008-05-07 @ 08:56:57
URL: http://daloatf.blogg.se
Postat av: Helena G

Här fanns det mkt. att kika på och läsa om. Bra blogg.

2008-05-07 @ 11:21:16
Postat av: Linda

Ah shit vad kul tävling,hm är det långt kvar på kommentarerna en liten hint kan man väl få=)

2008-05-07 @ 20:10:03
URL: http://hummingbird.blogg.se
Postat av: Rebecka

Men nej vad tuff! :D Var hittar man sådana? Min bästis Jochen lider av svårartade sömnproblem så det hade ju varit en kul grej att ge honom. Inte för att hans problem är kul alltså, men för att han har humor och uppskattar presenter.

Kan de köpas någonstans eller är det ngt du sytt själv? :)



Btw, jag blir fortfarande lika glad av din blogg.



Nattikram!

2008-05-09 @ 02:00:49
URL: http://hagalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0