Inspiration

Loke somnade för en stund sedan på soffa och jag smög ut och satte mig och började måla på en ny top. Jag hinner just bara komma igång och känna att inspirationen flödar, så hör jag små fötter komma tassande.....
-mmaammmmaaa.....

Det var inte länge Loke sov. Han satt i mitt knä en liten stund med det var inge lätt att måla då! Så typiskt när jag verkligen kände för att måla! Men det kunde ju inte lilla Kram-Loke veta...

Jag målade fritt från fantasin, så nästa gång jag sätter mig med penseln i handen så har jag antagligen glömt bort hur jag tänkt mig resultatet! Dumt att göra en skiss först ;oP


Kommentarer
Postat av: whatthefuck

-Ha ha Mumari...du hade hämtat kameran snabbare än va ja gjorde... sen hade du photoshoppat skiten urden....men bloggskadad kan ag stolt erkänna att jag är..haha. -Min far tog ut den, som tur e va han här. -Jag har ingen nummerpresentatör, här lever man på stenåldern, haha. Ja var säkert ute.... (faan det är nå fel på en här datan, e hos syster, det tog 5 minuter att få fram dn sida!!!)

2008-05-29 @ 21:50:02
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Marie

Whatthe....: shit....du har förmodligen rätt....jag inser det.....

jag kanske ringer nåt i i morgon då!

Min sida är tung att ladda säger många, i min dator funkar den bra.

2008-05-29 @ 22:16:03
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0