Besök


Efter lunch idag fick jag besök av en gammal vän som jag inte har träffat på jättelänge. Sånt är alltid kul!
Man har alltid så mycket att prata om i såna lägen, man förvandlas till riktiga pladdertanter ;o)
Det är tur att jag får besök då och då, insnöad som jag är!

Eftersom barnen varit hemma idag så har jag passat på att förena nytta med nöje, dom har fått sitta med ett mycket bra dataprogram där dom kan lära sig och utveckla sig i svenska.




Idag var det ju också tänkt att jag skulle hämta min "nya" dator, men det hinns inte med utan jag får åka in till stan i morgon förmiddag i stället..... trist....

...man kan i princip säga att jag har gått över tiden ;D

Men den som väntar på nåt gott........och vad är gott om inte ett äpple?


.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahaha.. Ja det var jättekul att se dig måste jag säga! Inte igår som sagt.. Hoppas det inte dröjer lika länge till nästa gång ;)



Trist att du inte fick hämta ditt nya äpple idag.. Vet själv hur det är när man vill ha något.. NUUUU, PÅ EN GÅNG!!! :D



Hade! Kraaam

2008-11-20 @ 18:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0