Dålig uppdatering...

Ledsen för dålig uppdatering idag. Jag har inte vaarit hemma. När jag hämtat barnen vid lunchtid så åkte vi hem till min vän Sandra och fikade. Vi blev kvar där hela eftermiddagen.
Sedan när mannen kom hem åkte vi till svärföräldrarna och blev där hela kvällen så vi är nyss hemkomna.
Jag ligger i sängen och bloggar från mannens nya minilaptop.
Hela dan har jag haft Sveriges superångest för att jag inte hunnit lägga upp FreakyFridayFoto!
Men jag ska göra det nu, bilden till blir bara tillfällig, jag har inga bilder i den här datorn så jag byter i morgon.

Temat kommer jag grunda på min sinnesstämning som har varit denna vecka....nämligen saknad.

Jag saknar mina Highlands så fruktansvärt mycket! Varje gång jag går in i köket tittar jag ut genom köksfönstret ner mot kohagen, bara för att komma på att den är tom. Jag har nog alltid automatiskt tittat ner dit, men inte reflekterat över det eftersom jag sett vad jag förväntat mig. Men nu är det så påtagligt tomt...

Jag fick tråkig nyhet idag också, killen som korna är hos nu ringde och berättade att min favoritko dött, min "Snea-hornet", hon som var tamast och gladast av alla.....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nämen så tråkigt att favotitkon inte längre finns =(

Förstår att du saknar dem !

2008-11-07 @ 23:56:25
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: AnneliH

Usch...vad ledsamt!

2008-11-08 @ 01:00:29
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/
Postat av: SagoElin

åh, vad sorgligt :( Men bara sådär? :( Tröstkramar i massor!!!

2008-11-08 @ 02:37:19
URL: http://sagoelin.blogg.se/
Postat av: Eva (kramgo_72)

Mmmm, det blir ofta en STOR saknad efter något som liksom "alltid" funnits där. Så känner jag med saknaden efter farmor och farfar också. De har ju alltid funnits där för mig i alla lägen. Kan ännu helt plötsligt komma på att "tro om jag skulle ta och slå en pling till dem" för att i nästa sekund komma på att de inte finns mer...



Många varma kramar

2008-11-08 @ 17:32:56
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0