Onödiga fakta om Mumari -utmanad

Jag blev utmanad av Whatthefuckdotcom på följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag är en liten människa med ett sjukligt uppmärksamhetsbehov :o)
2. Jag tycker egentligen inte om barn, men givetvis mina egna och en del andra barn jag känner. Men jag blir inte automatiskt överförtjust när jag ser barn.
3. Jag är smått fixerad vid olika kraftledningar.... såna är snygga!

4. Jag är dålig på att laga bra vardagsmat, men festligare helgmat är roligare!
5. Jag har mani på att färga håret och tycker om piercingar och tatueringar, om jag inte insåg mina begränsningar hade jag nog sett rätt emo ut!
6. Jag är fruktansvärt osocial i verkliga livet.
7. När jag var liten trodde jag att hemglassbilen var sotaren och blev livrädd när jag hörde den hemska glassmelodin!

Nu är ju visst reglerna som så att jag ska utmana en massa till bloggare men eftersom jag vet hur seg jag själv är på ordna med utmaningar och nomineringar så utmanar jag de som känner sig manade och inte har gjort den här!

Kommentarer
Postat av: Jen

Ha ha! Nä men usch! stackare..bli rädd för glassmelodin. :P



2008-11-06 @ 10:07:27
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Fina

hehe, ajaj! Att vara rädd för glassbilen som barn kan inte vara lätt! =)

2008-11-10 @ 10:11:07
URL: http://jstg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0