Tomt


Fy vad tomt det är utan våra lurviga kor i hagen. Vad ska jag och Loke titta på när vi går på promenad nu?
Dom är som borta med vinden, det är tyst och tråkigt i hagen.....

Jag ska alldeles strax åka och hämta Alfred och åka till affären för att handla lunch. Helst någon superlunch som man blir frisk av...

Förresten så vill jag tala om för er att era kommentarer betyder så mycket för mig ch gör mig så glad! Jag har varit lite dålig att svara, det har varit så mycket den senaste veckan, men det betyder inte att jag läser och blir glad :o)

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Ja, det är inte klokt så tomt det blir när djur har försvunnit... Det var lika dant här när hästen vart såld och de sista hönsen fick resa till "hönshimlen"... :-(



När kommer den nya besättningen då? Var det mjölkkor ni skulle ha nu, eller?

2008-11-03 @ 12:50:42
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Tina

Hoppas att ni hade en mysig halloween helg hemma med barnen=)

2008-11-03 @ 16:15:14
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: elena cn

Ja, jag ger inte upp!

Vaknade imorse vid sex av att klockan ringde som en tok...drömde något om bloggen och fattade ingenting. Det var bara dags att gå till jobbet...men jag var ju inte klar med mitt (dröm)inlägg! Snozzade i en halvtimme innen jag insåg att det var jobbdags.

Postat av: Lotta

Hoppas ni mår bättre tjejen o du !!

Förstår att du saknar kossorna =( Jag saknade t.o.m. våra kacklande kalkoner efter att vi slaktat dem =) Man blir van vid dem så är det bara !! KRAM =)

2008-11-03 @ 18:15:55
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0