God Morgon


Stackars Loke, han har sovit jättedåligt i natt. Han vaknade strax efter midnatt och grinade och var så hes så han inte fick fram ett ljud! Jag trodde att han hade fått krupp men när han lugnat ner sig så lät han bättre.
Nu på morgonen är han fortfarande jättehes, jag kanske ringer vårdcentralen lite senare om han inte blir bättre, jag är inte helt säker på att det inte är krupp.
Men nu leker han och håller igång, så det är säkert ingen fara.
Jag ska råda bot på sömnlös natt med kaffe och ginseng.
De stora barnen har skollov nu så vi har inga tider att passa idag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

ursch då, hoppas han kryar på sig!

2008-10-27 @ 08:32:35
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åh stackart lille Loke, hoppas han blir bättre snart ! Här är det oxå höstlov nu.

2008-10-27 @ 10:14:23
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Erika

Ojdå! Då kanske det är olika, jag behöver inte ens brocolli jag. :) Hmm.. undra om man ska köpa piercingar idag kanske. Blev lite sugen när man såg ju.



Nej men gud! Hur "gammal" är du? Jag tycker absolut inte det skulle se konstigt ut. Min mamma piercade näsan när hon var 50 och tatuerade sig när hon var 56, hon ser i och för sig lite rolig ut för hon klär sig ungt men jag tycker att det är ballt. Haha, jag tycker då inte du ser gammal ut alls, du ser ju lika ung ut som jag. Angående läkningen så är läppen det bästa stället förutom tungan man kan ta på. Det läker jättesnabbt och är knappt aldrig något problem. Jag tror min läkte på 2 veckor, sen känns det verkligen ingenting. Öron och sådant är mycket jobbigare hål. Det känns lite ovant och svullet i början bara sen läkar det dritfort. :)



Usch då! Stackars Loke då... hoppas det blir bättre och hoppas ni får en superdag! :)

2008-10-27 @ 10:14:29
URL: http://theerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0