Jackor och drakvantar


Jag fick sms om 25% rabatt på Kapahl idag så vi passade på att handla nya jackor och mössor till barnen. Loke fick ett par vantar som jag bara inte kunde motstå, han fick ha dem på sig på en gång och satt och mun-vinkade med vantarna åt alla vi mötte! :o)


Nu väntar en lugn hemmakväll, jag ska bara övertala barnen att ta av sig sina jackor innan dom somnar i dom!

Förresten så verkar Kappahls storlekar ha krympt......alternativt att barnen har växt....jättefort....

Veckans Läsare är Elena! ♣ Vem blir nästa veckas läsare? 
Glöm inte bort FreakyFridayFoto!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej! Åh, vad trevligt att du kikade in. Det var ett tag sen man kommenterade lite med dig.. Men jag har haft en hel del för mig och har inte prioriterat bloggen så värst mycket tyvärr.. Men det finns ju annat som tar tid också och som man vill göra! :)



Ja, hundhår är det värsta jag vet.. Men vår hund är det BÄSTA jag vet!

2008-10-24 @ 22:58:29
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Jen

Ha ha! Underbara vantar...grr!

:D

Sov gott!

2008-10-24 @ 23:27:22
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack :) Hon är jättesöt och ett riktigt energiknippe, på gott och ont hehe

Måste bara säga att de där vantarna var hur läckra som helst! Var och kikade på Kappahl här idag, men måste ha missat dom helt. Om de nu fanns. Får kika in där snart igen, var ju riktigt häftiga :)

2008-10-25 @ 00:09:30
URL: http://hejjagheterintepetrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0