Vinnare

Igårkväll avslutades tävlingen där ni kunde vinna MisoPrettysetet.

Det flesta som var med hade nästan rätt på frågorna, men det var bara en som hade helt superduperrätt! Och det var en av mina käraste trogna läsare Lotta! Klockrena svar!

Lotta #13 Here are the answers from Lönneberga:

Längd: 156 cm

Org.hårfärg: Född blondin

Mumaribil: Tattarbuicken en Ford Scorpio-95

2008-sep-23 kl. 22:37 Blogg: lisenj.blogg.se/

Jag måste tacka Leopardia lite extra också som tyckte att jag såg ut att vara längre än henne, hela 172 cm, det var smickrande ;o)

Tack till er som deltog ;o)
Lotta, maila mig din adress via mailformuläret överst i menyn!


Veckans Läsare blev Lotta!♣VEM BLIR NÄSTA VECKAS LÄSARE?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Man tackar !!Haha, jag satt i timmar o lusläste alla inlägg även de i arkivet o så kommentarerna förstås för det var väl det enda stället din längd stod med i =)Men det var bara skoj, jag älskar din blogg !!

Många kramar !!

2008-10-02 @ 20:19:53
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

Nej men! Lotta gjorde verkligen rätt för sig som veckans läsare... jag som känt dej sedan gymnasiet trodde du va röhårg, hahahaha!

2008-10-02 @ 20:24:04
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Blond...? Jag är chockad! Kan vi få bildbevis? En liten (yngre) blond Mumari önskar jag mig nu. Nån mer som önskar det? Grattis Lotta du gjorde ett strålande arbete att vinna denna roliga tävling. Ha det bäst!

2008-10-02 @ 20:49:23
URL: http://pz2.blogg.se/
Postat av: elena cn

156cm! Det kan inte vara möjligt!!

Jag är 157,5 (0,5 är viktigt!) och trodde att du var myyyycket längre än jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0