Veckans läsare


Åh så svårt det är att välja, jag som redan har beslutsångest över allt möjligt!
Men ni får se det så här, jag kommer fortsätta med veckans läsare ett bra tag, så ni som är aktiva här kommar med största sannolikhet att bli veckans läsare nån gång :o)
Den här veckan valde jag Annie, hon har lyst upp med sina härliga kommentarer! Hon har en fotoblogg, där tycker jag att ni ska kika in också :o)

Tack Annie för dina fina kommentarer :o)


Puffar lite för bloggkoll också!
Bloggkoll 

Kommentarer
Postat av: Monica

grattis till henne ;) det var ett bra val!

Men jag forstår det är svårt;)Kram på dig..

2008-09-21 @ 22:04:04
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Annies Fotoblogg

Tack så jätte jättemycket! Jag blir jätteglad!

Du har lyst upp mina dagar med fina blogginlägg och bilder. Jag gillar verkligen din blogg jättemycket så det är jag som ska tacka! :)

Kram

2008-09-22 @ 09:07:28
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0