Vem skulle skratta åt mig??

Jag är uttråkad....shit vad rastlös jag är! Mannen jobbar och barnen tråkar och bråkar...
Tror jag åker till Gysinge och tar en promenad med ungarna, jag vill fota något roligt, i Gysinge är det riktigt vackert så kameran åker givetvis med!
Egentligen skulle jag ha varit och kollat på en cross idag, i annonsen stod det att det var en 93:a, och han ville byta mot vår fyrhjuling som vi inte använder. Men när mannen kollade annonsen sen så såg han att det inte alls var en 93:a, den var äldre och då var det svårare att hitta plastdelar och sånt till den. Jag ville ju kunna fräscha upp den och styla den lite ;o)
Helst vill jag ju ha en rosa cross.....men mannen påstår att man bli utskrattad då, det är blå som gäller om jag ska ha en Yamaha! Ha, vem skulle skratta åt mig om jag gjorde min cross rosa? Jag ska ju inte direkt tävla med den ;o)
image427
Nä, nu ska buttra Mumari rycka upp sig och hiva in barnen i bilen för en liten utflykt!

 
    Bloggkoll

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hehe. Så du lyssnade mycket på sån musik i tolvårsåldern. Roligt! :) Hur har du lärt dig hur man designar bloggen som du gjort? Du säljer inte bloggdesign? Blir så jäkla sugen på en uppdatering...

2008-09-14 @ 14:21:40
URL: http://w2best.blogg.se/
Postat av: Isabel

Super fina bilder du har som vanligt. Häftiga efekter. Kul att det inte bara är jag som stressar oc har mycket att hinna med när man ska nånstans. Din storebror brukar säga: bilen går kl 12.00. Och komentaren jag ska bara dusha känner jag igen. Brnen är min avdelning. Ha ha.

2008-09-14 @ 16:37:15
Postat av: AnnaKK

Min dotter ville ha en cross ett tag (vilket elaka jag sa tvärt nej till... <:-( Hm...). Och hon ville också ha en rosa! Kom så långt som att vi var och tittade på en 80-kubikare (vit, vill jag minnas att den var - kunde säkert ha gått att lackera om!? 8-D) som hon även provkörde, men den var så skabbig och med söndriga plastbitar osv så det var aldrig altuellt att köpa den... Och som sagt; det var ju någon som bromsade också... Host!



Men det är väl klart att ingen skrattar om en tjej kör en rosa cross!?! Det skulle nog snarare bli succé! :-)



Hoppas du kom iväg på nån fotoutfärd eller nåt annat kul - själv har jag fjantat vidare med kossor på min blogg... ;-)

2008-09-14 @ 17:07:11
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: elena cn

Våra män tror att de vet allt! Rosa, Why not? Jag ska kolla med min syrra som också håller på med crossar, tror säkert att de har någon rosa båge/cross i deras butik!



Svar ang väskan. Jag brukar få inspiration att trycka och sy när sommarlovet börjar. Det är flera som visat intresse för väskorna så det kanske blir en liten produktion under något lov (jag jobbar på skola). Håll utkik!

2008-09-14 @ 18:01:42
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0