Förvirrad handling

Efter att ha legat och lökat i soffan i princip hela dagen fick vi så småningom tummen ur och åkte in till stan för att handla lite nödvändigheter.
Kanske den mest förvirrade handlingen på länge. Vi handlade på en stormarknad som vi ytterst sällan handlar på.
Eftersom man inte kan lära gamla hundar att sitta skapade den mer eller mindre okända sorteringen av varorna kaos i våra hönshjärnor.
Loke gick dessutom "lös" i affären för att vi glömde att ta en kundvagn och de stora barnen kom på att de var tvugna att gå på toaletten mitt i allt.
Resultatet blev att alla fem i familjen sprang som stressade hamstrar kors och tvärs, fram och tillbaka, förbi varandra och om varandra.
Resultatet i kundkorgen blev också något tveksamt...
Loke var beredd att göra ungefär vad som helst för ett par röda lackskor och jag ville absolut ha ett nytt hockeylag.







Eftersom min senaste förlust i hockeyspel givetvis berodde på att mina spelare inte förstår vad jag säger så tänkte jag att ett nytt lag måste göra susen.
Men efter en närmare granskning av utbudet av spelare så kunde jag snabbt konstatera att jag skulle göra mig själv en björntjänst om jag bytte ut finnarna mot dessa.
En del verkade ha grava problem med synen medan andra bara såg allmänt lessa ut på livet som hockeyproffs.
-Skrämmande, dom drivs och pressas antagligen så hårt för att nå toppen....det vore bättre om dom slapp spela över huvudtaget...

Nu väntar sängen och Scrubs, så vardagen blir återställd!

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Jag vet vad baklängesmål är nu!!!!



Om du håller på lag A och lag B gör mål, då gör lag B mål men för dej kallas det att lag A får ett baklängesmål... det är alltså när det lag Du hejjar på släpper in ett mål ;)

2009-01-01 @ 23:28:18
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

Kommentarsgrunkan är skum igen!

2009-01-01 @ 23:28:38
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: elena cn

Hahaha! Men de där lackskorna ÄÄÄÄR ju jättefina=)

Och du var nog klok som lät hocheyspelarna stanna kvar i butiken...den översta spelaren ser ju livrädd ut för pucken.



God fortsättning på året



P.S. har du några bra tips på vad man ska göra med imman och kondensen som blir på kameran/linsen när man kommer in från kylan?

2009-01-02 @ 00:58:21
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: sandra

hej! blev du så dålig du då?? ove skyllde på dålig mat gör du också de då eller?? =)

2009-01-02 @ 09:05:03
URL: http://www.fruforeback.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0