Satsar på en kortare kjol nästa år!

God morgon och gott nytt år på er!
Hade ni trevligt igår?

Vi åt en riktigt god middag hemma bestående av gratinerade kräfthalvor och oxfilé med potatisklyftor. Sen for vi iväg till mannens bror i grannbyn för lite festligheter.
Jag hade ju råkat lova i söndags att jag skulle köra, det ångrade jag frammåt kvällningen och försökte desperat få tag i en taxi som kunde köra oss hem. Tidigast lediga taxi var kvart över tre på natten.....hua....så sent ville vi inte vara uppe!
Men det löste sig ändå, vi fick skjuts hem så att Mumari kunde få nyårsskåla i alla fall!
Det blev en trevlig kväll, barnen hade mys på övervåningen och vi vuxna satt nere. Fullt hus var det!
Bortsett från att jag fick "antydningar" om att som blivande trettioåring borde jag inte se ut som jag gör, med tofsar, hål i läppen och....håll i er....kort kjol med BENVÄRMARE i mer eller mindre helylle och tjocka strumpbyxor till (!), så var det allt som allt en kanonkväll!


Nästa nyår ska jag satsa på en kortare kjol! ;o)
Det passar mig utmärkt att inte falla in i den typiska mallen, så det så!

Btw så var vi hemma strax efter tre i alla fall......men barnen sov länge så vi fick en liten sovmorgon!

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Gott Nytt År!!! :-)



Ska bli väldigt roligt att följa din blogg 2009 också - och 30-årsdagen tänker jag definitivt inte missa! Hä!



2009-01-01 @ 15:16:03
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Olle

Haha...nä Mu, du borde skämmas att klä dig som du gör. Nu är det ju dags att börja handla storblommiga tantklänningar som täcker knäna, fotriktiga skor utan klack, tjocka strumpbyxor med inbyggd stödstrumpa, och håret ska rullas på papiljotter varje kväll före sängdags.

Välkommen till tantåldern. ;)

2009-01-01 @ 16:28:50
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: Anna

Gott Nytt år! Skönt med sovmorgon.. jag gick och la mig 4.30 ungefär och gick upp 8.00 så jag är inte så fräck..men jag sov ett par timmar till sen på förmiddagen. Men jag är ändå seg idag. Kram

2009-01-01 @ 16:54:10
URL: http://www.minigrisen.wordpress.com
Postat av: Lotta

Hmmm.. man är väl inte äldre än man känner sig ?

Jag har slutat räkna åren o klär mig som jag känner för =)

Kram o god fortsättning =)

2009-01-01 @ 18:24:54
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0