God Morgon

I natt har jag fåt sova brevid en mycket väldoftande bebis.
Innan vi gick och la oss igår smorde jag in Loke, eller ja, först fick han tag i min MoringaBodybutter och smorde in sig själv, så det var bara att ta över och fortsätta :o)
Jag masserade hela hans lilla kropp och han låg och bara njöt. Han ville aldrig att jag skulle sluta!
Moringa luktar så gott också!
Loke lyckades dessutom fixa sin frisyr med lite bodybutter, så nu set han ut som en liten punkare. Hans lockar har äntligen börjat växa ut sen jag klippte honom, jag kommer ihåg hur jag nästan grät när jag var tvungen att kapa hans korkskruvar!

Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe, mannen har precis kört de stora barnen till skolbussen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Liten E

Lilla påhittiga Loke :) Det är skönt att han kan roa sig själv i alla fall :p Eller ja .. ibland iaf : )

2008-12-01 @ 10:09:51
URL: http://sagoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0