God Morgon

Det är tyvärr inte riktigt så att jag har sovit tills nu, hur underbart det än hade varit......
Först var det strul så jag inte kunde logga in på blogg.se och sen hade jag inte tid att skriva, jag har tröstat och försökt underhålla en rabiat galen Loke....
Igårkväll var Loke nämligen ute och plöjde med sin far, i två timmar satt han lyrisk i traktorn, man hade kunnat tro att ungen utsatts för någon form av strålning för det lös verkligen om honom när han kom in!
I morse så tog han det som en självklarhet att han skulle få åka ut och plöja igen så när mannen skulle åka och jobba klädde loke på sig och tänkte följa med, iförd blöja, mössa och en gummistövel.
När han insåg att så inte var fallet utbröt tredje världskriget här hemma....tårarna sprutade, Loke slogs och sparkade på allt som kom i hans närhet......
Nu är han äntligen lugn igen......

Kommentarer
Postat av: Liten E

Naaaw.. Lilla då!! :/

2008-12-02 @ 10:35:07
URL: http://sagoelin.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men stackars liten !! O stackars dig, inte så lätt med vansinniga ungar =)

Jag har inte kunnat logga in än idag.

Systemunderhåll på blogg.se men det skulle ha varit klart kl.8.00, jaja bättre sent än aldrig !

Hoppas mitt hoppar igång snart med då.

Ha de gott, kram =)

2008-12-02 @ 11:07:24
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Gomorron!



Du har lyckats publicera ett inlägg iallafall... Det har inte gått på min blogg ännu så länge idag - men då finns det väl hopp om det iallafall! :-)



Stackars Loke... Det var ofta lite åt det hållet här också när ungarna var små - att de ville följa med pappa och jobba. Ibland fick de göra det fast att det egentligen inte borde gå - men de sov så gott så på golvet i skogsmaskinen, traktorn eller vad det nu var för maskin maken skulle jobba i den dagen... :-)

2008-12-02 @ 11:07:58
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Eva (kramgo72)

Ojdå - stackarn... Förstår att han blev besviken när han inte fick följa med pappa på jobbet. Jag har ju förstått att han är VÄLDIGT intresserad av traktorerna och de andra maskinerna på gården.



Här snöar det så fint nu - hoppas det fortsätter hela dagen!

Kram på dig!

2008-12-02 @ 11:27:29
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: lis

Av någon anledning gick det inte att kommentera på senaste inlägget.

Du har skrivit mycket som varit både bra och roligt men jag tycker att det du skrev om våldtäkter den 30 april i år var väldigt bra.

Ha en fin advent och tänd ljus i mörkret.

2008-12-02 @ 11:58:28
Postat av: Sandra

du verkar ha en härlig blogg, inte ofta man träffar på bloggar med bondeintresset, själv jobbar jag också på lantbruk :) tänkte höra om du hade lust att dela med dig av vad du använder för program för att göra dina foton lite roligare? vore tacksamt nå grymt :)

2008-12-02 @ 12:14:50
Postat av: Magnus

Hej MuMari!

Ville hjälpa dig med ett inlägg du gjort som jag gillade, men det går inte att kommentera i det inlägget... Här kommer i alla fall en länk till en som jag tyckte var kanon... http://mariwi.blogspot.com/2008/03/blondinbella-och-storbloggarna.html



Det är den om BlondinBella och Storbloggarna!!



Lycka till med vad du skall ha den till ;-), jag kan bara gissa!!



Mange

2008-12-02 @ 12:53:38
URL: http://chefen666.spaces.live.com
Postat av: Tessan

Haha! Ja, säg ungar! Dem har då inga bekymmer med att få ur sig ilska :)

2008-12-02 @ 16:06:59
URL: http://www.metrobloggen.se/tessilessan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0