Men shit!

Sen min blogg flyttades till Publishme (igår) så ser man inte kommentarsräknaren! Jag som hade en liten skojig tävling där kommentar 1800 vinner min sömnsjuka! Hur sjutton ska jag göra nu?? Inte orkar jag sitta och räkna för hand!
*tänker*
Då gör vi så här......
Berätta något roligt för mig i kommentarsfältet till det här inlägget som har med SÖMN att göra! Kanske har du somnat på ett konstigt ställe, eller försovit dig så att allt strulat till sig? Eller pratat i sömnen så att du fått skämmas för det efteråt?

Jag väljer den som får mig att garva mest, på söndag! Jag behöver verkligen muntras upp för jag har känt mig ganska nere en period!


Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Precis vad jag tänkte skriva i mitt inlägg men det blev inte av. Vad kan familjen haft för kostnader för sökandet? Det är väl polisen och staten som bekostat detta samt att frivilliga hjälpt till vid letandet. Tack för att du berättade hur man gjorde. Det var gulligt av dig. ;) Vad gör du annars med dina hundar? Provat på agility? Gör det annars. Vi hörs, jag kommer kika in i din blogg igen.

2008-05-09 @ 11:17:21
URL: http://agilitydream.blogg.se/
Postat av: joel

Okej.. då ska vi se..



Jag hade en kompis som efter (bla bla bla.. lång historia) behövde få lite hämnd utförd på sig..



Vi söp honom asfull.. han däckade..



Vi tog en kondom, fyllde den med lite tvål och petade in den i hans bakdel.. med en gaffel.. Inte den vassa ändan givetvis.



Nästa morgon vaknar vår kompis som är bakis som fan och minns Nada från kvällen, går upp till oss andra i köket, sätter sig ner. Efter en minut börjar han vrida på sig konstigt..



Han springer in på toa.



är borta i tjugo minuter.



Kommer tillbaka och är knäpptyst.



Kondomen nämndes aldrig.



Vi andra var tysta..



Natten då Mark förlorade "oskulden", en mycket trevlig natt..



för oss då ;D

2008-05-09 @ 14:16:34
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: leopardia

vet egentligen inte om fyllehistorier är så roliga, men det här är ett gäng år sen. hade varit ute, klädd i en riktig 70talsklänning, även om det var 90tal. Den var skrikigt orange och brun och jodå, jag somnade på nattbussen och vaknade på morgonen i bussgaraget - kissnödig som få. Försökte med alla trick ta mig ut, men lyckades inte. Mobilen la av när jag gav den en ynka blick. Men så till slut kom det någon som skulle in i bussen bredvid och han fick släppa ut mig samtidigt som han skrattade och undrade vad jag var för tidsresenär...



2008-05-09 @ 17:57:11
URL: http://leopardia.webblogg.se/
Postat av: Linda

Ah noo jag som kommenterat lite ju!

Haha jadu när jag sover så dreglar jag o "smaskar" i sömnen så min kära fästman kan INTE sova utan hörproppar,romantiskt va?Tycker INTE han kan jag sägaasg

2008-05-09 @ 20:08:23
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Frida

Jo, en gång så somnade jag helt normalt; kudden under huvudet, täcke över mig och på täcket hade jag en filt. När jag vaknar, var är filten då? Jo, UNDER kudden och under hela mig XD jag vet inte hur jag lyckades XD

2008-05-13 @ 15:07:50
URL: http://misswhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0