Ingen allergi

Tack och lov är Ellen inte allergisk mot något! Vi var ner och gjorde pricktest på vårdcentralen nu på eftermiddagen, dom testade flera olika pälsdjur, kvalster och mögel, pollen och olika grässorter, men inget gav utslag.
Så skönt, jag har verkligen oroat mig för vad testet skulle visa eftersom vi har djur hemma!
Men nu borde det förhoppningsvis inte vara nån fara och Ellen kan lugnt fortsätta gosa med sin älskade Gizmo!


Jag tror att det är nyttigt för barn att växa upp med djur i hemmet, både för att dom lär sig respekt och ömhet, men också för att jag tror att dom blir mer motståndskraftiga mot allergier och sånt. Hoppas jag i alla fall!


Veckans Läsare blev Lotta!♣VEM BLIR NÄSTA VECKAS LÄSARE?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag tror oxå det är jättebra för barnen att ha djur i hemmet, just precis av de anledningar du sa =)

2008-09-29 @ 19:29:50
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0