Lokarna leker

Förmiddagen idag har spenderats hos Alexandra, det var längesedan våra Lokar lekte tillsammans, för er som inte minns eller vet så har hon en egen Loke som är nästan precis lika gammal som min Loke :o)
Kaffe och trevligt prat medan Lokarna lekte med traktorer och tittade på Stora Maskiner på tv.

Dessvärre så hade jag sådan hemsk huvudvärk att jag inte riktigt kände mig vid mina sinnes fulla bruk.
Vi åkte hem vid elvatiden och jag passade för en gångs skull på att vila en stund när Loke sov middag. Det hjälpte huvudvärken något.
Men "svansen" värker med en dundrande värk än och mina knän känns som om dom ska sprängas. Men ont ska med ont fördrivas, om mannen hinner hem i tid ikväll vill jag åka cross igen!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Våra gullkillar! Tror dom var glada att ses dom med. Loke t o m stod på soffan och tittade ut när ni åkte och sa Hej då (och så något som kan tolkas som Loke). Och eftersom han kallar sig själv för Dodde så var det ett stort framsteg!



Hoppas huvudvärken snart går över och att vi ses igen.

2008-09-09 @ 16:18:29
URL: http://alexandras-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0