Skitmorgon

ÅÅhhh, jag trodde det var lördag när jag vaknade i morse....vilken besvikelse! Det här var ju inte heller den roligaste morgonen......jag slogs omkull av en ohygglig stank när jag öppnade sovrumsdörren......när jag kommer ner i vardagsrummet möts jag av något som liknar den där leriga woodstockfestivalen. Någon av hundarna har varit grrrymt dålig i magen....jisses, hela golvet i vardagsrummet!
Det är precis det man vill när man är nyvaken, ställa sig och skura......
Jag sneglade på hundarna under tiden för att se om någon möjligtvis såg lite skämsen ut, men dom bara tittade tillbaka med glada ögon och viftande svansar.
Kanske jag ska blanda lite Imodium i deras mat......
 

Jag själv börjar morgonen med några Novalucol, magkatarren tillbaka igen. Anna skrev en kommentar att Zantac brus var räddaren i nöden, jag ska testa det idag. Igår hade jag ju sån magknip så jag låg på soffan halva dan, det vill jag inte göra igen!

Det här blev väl ett trevligt morgoninlägg?
Cheer me up!
Mina tävlingar:
 image496
Förresten är jag fullt medveten om att i tävlingen från skogsrået syns ju svaren i kommentarerna, miss av mig, men det känns orättvist att ta bort kommentarerna nu. Jag hoppas verkligen ni går in på Skogsråets sida i allafall och kikar runt! Den är värd ett besök :o)

Kommentarer
Postat av: Anna

Iiiiia, lös hundskit är i n t e drömstarten på dagen, urka.
Han är en Maine Coon min Mysco, bara sex månader gammal och redan fyra kg tung.
Tycker abslout du ska prova Zantac, har hjälpt mej många dagar, och hjälper inom ca en halv timme och räcker tolv timmar.

2008-05-08 @ 07:18:22
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Annas
Postat av: sanny

söt hund

2008-05-08 @ 07:52:23
URL: http://sannyt.blogg.se
Postat av: Rebecka

Åååh, vov.. :(

2008-05-09 @ 02:14:14
URL: http://hagalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0