The winner is.....

Jag har lottat fram en vinnare av Rockponny-topen, och vinnaren blev Erika med den här kommentaren:

Postat av: Erika

Jag var en riktig my little ponygalning när jag var liten och är det nog fortfarande måste jag erkänna. Blev till och med retad när jag gick i småskolan för att jag alltid fick mlps till födelsedagar och på julaftnar. Det var mindre kul.
Det tog ett tag innan jag som vuxen "kom ut ur garderoben" med mitt samlande. Men nu bryr jag mig inte om de som tycker att min hobby är fånig. För jag vet att den inte är det.
Så jag skulle älska att bära den där toppen!

2008-maj-04 @ 14:48
URL: http://morgondimma.blogg.se/1209904863_jag_tvlar.html#comment

Alla skrev så söta kommentarer att jag önskade att jag hade en tröja till var och en! Om någon blev väldigt ledsen över att inte vinna så kontakta mig, jag kan även måla på beställning ;o)
Erika: Maila mig din adress så kommer topen på posten!


Fortsätt håll utkik efter tävlingar här! Jag har en en hel del på gång ;o) annars kanske du har turen att bli kommentar 1800 och få Sömnsjukan av mig ;o)
image496

Kommentarer
Postat av: Erika

glädjeskuttar i stolen

Så glad jag blev. Jättekul att komma hem efter tre dagar borta med denna glada överraskning.

Tack så mycket! =)

Ska mejla dig med adress nu på momangen.

2008-05-08 @ 18:21:09
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0